tillit

Ikväll var det min kära vän Linn som räddade min kväll. Det vart solning(ska ta och börja lite smått
så att jag slipper bli mitt vanliga gamla vinterspöke i år) Sen gick vi även en typ av broarna runt. Så ja
 det var väldigt trevligt, tack Linn som ställde upp! Nu ska jag ta och se om jag kan hitta nå bra info om
 nån bok som jag kan redovisa om imorgon. Ja, jag vet jag är sämst som inte har läst nån bok än.. Kan
inte häller ta nån som jag redan har läst eftersom jag inte läser böcker.. Aja det får funka helt enkelt, eller
 så kan jag ju alltid improvisera som jag har gjort den senaste tiden, funkar ju det också! Nej slut med
ordbajs, nu blir det att ta tag i det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gullungar <3

2010-09-28 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0