Love is just a word you can´t use

Kan börja med att säga att jag hade en kuuung kväll igår! Tyckte det var ett tag sen det var sådär trevligt
 faktist! Så tackar tackar till folket som medverkade!

Just nu är ja lite fundersam-Hur fan kan jag vakna nu? Näe men kul att man fick sova typ tre timmar,
 jättesnällt.. Nej det får bli en powernap i afton istället kanske. Nu ska jag vänta på att mamma och pappa
 ska komma hem, de är och ska köpa en soffa -Och eftersom vi redan har sålt våran så är det just nu en
anings tomt i vardagsrummet hehe.Vars var jag.. Jo ska vänta på mamma och förhoppningsvis vill hon följa
med mig på stan för att shoppa!

Bild innan det var dags för utgång igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0