jävlarna tog oss

- Eftersom jag är väldigt väldigt väldigt uttråkad så kommer det nu här ännu ett inlägg. -

Ja vad kan jag nu berätta då..? Jo pappa kom just hem och vi åt just lunch. Har även fixat att Lover
kommer förbi nu snart när hon har slutat skolan. Lite kul med lite umgänge tänkte jag. Fick just ett
sms av Malin- Ska vi hitta på nått ikväll b-rudar, det är på tiden, så vad säger ni, käk och sen mys
hos nån? Vart djupt besviken med tanke på att jag har träning ikväll..Men eftersom jag så gärna vill
 joina mina favoriter så far jag nog till dem efter träningen fastän jag kommer vara trött som fan.
 Känner redan nu hur mycket kul jag kommer missa med fyra träningar i veckan.. Men men det får
 vi väll hoppas att det är värt.

-Nu är tidsfördrivet slut-
(Här lyssna    på denna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0