ensam ung kvinna less på vardagslivet

Jaa, då var det onsdag idag alltså, självaste dagen är som över och eftersom jag inte har några 
planer för kvällen så kan jag lika gärna somna nu! Alla i familjen är borta så jag har ingen att
umgås med..Näe nu är jag bara less på vardagslivet och ja kan man säga att man vill ha helg
och stojjigheter istället? Jo i mitt fall så stämmer det mer än väl.




Hahaha sen Runa så kan jag även meddela att du hade rätt, Erik hade gått i
sömnen inatt och gått och lagt sig med oss haha!

Kommentarer
Postat av: Mally

HAHAHAHA jag som försökte övertala Runa om att hon bara drömt allt hahahah ;)

2010-09-01 @ 22:27:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0