been there done that messed around - I´m having fun don´t put me down

Ska börja och säga att min one of the day person är Sara och hennes SPMJ kompisar! Att se deras
 inspark idag var lätt höjdpungten för skolan so far! Haha nä jag njöt verkligen att se alla 94or hoppa
 efter korvar dränkta i senap och ketchup, krypa i korridoren som ett ända långt led av human centipede
 osv, osv-Näe så tack så mycket Sara m fl. Annars så har skolan varit rätt boring -Tyvär. Nu ska jag sätta
 mig och göra psykologi läxan sen bara ta det lungt, ska typ fråga om syrran är på att se en film och bara
 mysa eller nått, blir nog en tidig kväll också:)


Kommentarer
Postat av: sara

aaaaaaaaaaaaaaawwww<3

2010-09-08 @ 19:38:32
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0