chase me

Hade igen svenska imorse så jag började halv 10 med engelska sen direkt efter det hade vi
prov i senisk gestaltning, gick väll som det gick men bättre med tanke på hur "otroligt mycket"
 jag har pluggat inför det. Vi fick i alla fall sluta när vi hade skrivit klart ,då jag väntade med
 Linn och Cia på skolan tills deras buss kom.

Nu ska jag ta och försöka sova en stund sen när pappa kommer hem ska jag och han laga
middag som jag får slänga i mig innan jag far på min första teorilektion till körkortet! Stor
vuxen poäng till mig! När det slutar far jag direkt till dansträningen. Känner riktigt hur hektiskt
 mitt liv har blivit, haha har fan inte änns tid att tänka längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0