this is halloween !!!!!!

Har varit på Nordanå idag tillsammans med alla andra estetare, vi har typ inte gjort nånting,
utan var där tillsammans med allmänheten där de faktist kom några och kollade på vårat
eosprojekt. Efter det for jag en vända på stan med några stycken och kollade på halloween
 kostymer. Nu klev jag just ut från duschen och ska börja kolla vad det blir att ha på sig ikväl
l-Resultat kommer senare.

Måste bara säga,(nått ni kanske inte viste om mig) Men Halloween är faktist min favorit
högtid-Vet inte varför men jag bara älskar halloween! Sen så är det även så att "This
is Halloween" med Marilyn Manson också är en av mina absoluta favorit låtar
-Så här har ni den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0