rebecka ♥ anna

Efter kvällen:

•Rebecka har nån rolig störning.

•Jag sjunger inte så bra i ljusa toner.

•Jag vill fylla myndig.

•Jag har kommit fram till att jag älskar att driva

•Jag orkar inte med Skellefteå.

•Att snacka om gamla klassen kan leda till ett och annat skrattanfall.

•Fick lära mig att Sara är en riktig dramagueen.

•Lärde mig att uppskatta vissa saker och ting.

•Jag insåg även att jag inte är nått barn längre..HAHAH näe skämta bara, kände för att bli lite djup, på tal om djup så saknar jag Runa...Ann, utegångsförbud-for real? Näe skärpning och komigen!

Nu blir det Kent godnatt!♥

<Snart tre år sen?

Kommentarer
Postat av: runa

åh anniano:$

2010-10-10 @ 07:46:40
URL: http://malinochruna.blogg.se/
Postat av: sara

ja är ingen dramaqueen, det var ju du som kom de konstiga skämt:(:(:(:((::(:(:((::(:(

2010-10-10 @ 12:47:09
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0