jag vill veta allt om dig.

Näe nu är det inte roligt längre..Eller okej har väll aldrig varit roligt, men det är absolut inte ok
 längre! Det jag svamlar om är att jag har mått s-k-i-t hela dagen lång! Fy och fan säger jag
 bara! Men men man mår ju som man förkänar, karman hälsar på mig än en gång..Nu har jag
 i varje fall fått i mig lite käk och om en halvtimma så beger jag mig mot den mörka sidan av
 stan..-Atorp, haha näe men mys hos Amanda blir det i alla fall, kunde inte sitta bättre, själv
 så är jag på världens humör för en Beck film, och nog vet jag att jag har Amanda på min sida
, vi har ju "a thing" för svenska filmer, så då äre bara att övertala dem andra =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0