here we go again

Kan säga som så att eosen idag var väldigt väldigt plågsam..Och tyvär så kommer det inte bli mycket
 roligare imorgon heller, blir att sitta vid photoshop heela dagen, inte precis peppande! Nu har jag just
 slängt i mig lite mat och nu väntar jag på att några minuter ska gå sen far jag till stan för att möta upp
 några från klassen och gå på ica och inhandla gotti sen far vi mot Nordanå för att se en föreställning på
 tre timmar!!! Har hört att den ska vara känslosam=bra men i tre timmar? Kommer att bli en anings
rastlös, men det är väll bara att ta, speciellt för dem som sitter brevid mig mohahah!

Ännu en bild från vårt eosarbete, bakom maskarna är det jag, Tobias och Simon som gömmer sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0