hejdå skellefteå ( s-k-ö-n-t )

Vi hade en riktigt trevligt tjejkväll hos Lover ikväll (okej Robin och Jacob fick också komma
men det är ett undantag) Sen hoppas jag även att alla på linjefesten hade det trevligt, ringde
 till Cia d'r vid halv 11 och då var läget under kontroll i alla fall, kände att jag var tvungen att
 kolla till dem små liven. Nu har jag just avslutat två avsnitt av kungarna av Tylösand, nog skulle
 jag mycket väl kunna se minst två avsnitt till men jag tar mitt förstånd till fånga och inser att jag
 faktist ska stiga upp kl nio imorgon för då rullar bilen mot Luleå där det blir att hälsa på
barndomsvännerna där! Det brukar som vara trevligt så det ska bli kult! Kommer hem på
söndag så då hörs vi då! Ha det bra tjing!

Här har ni en bild från idag innan vi shakade på Nordanå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0