Fucking Cunt

Försov mig imorse så jag missade matten, ingen fara alls för min del! När jag tillslut kom till skolan hade jag engelska med min älskade favorit lärare (JAG HATAR DIG, DÖ) Sen dans då vi först va på skolan och gick igenom dansen sen for vi till Nordanå och kollade hur det kommer bli på fredag osv. När vi väl slutade var jag så himla trött och slut så jag bestämmde mig för att skippa baletten och for istället med Alice på en lunch/middags date, supertrevligt! Sen kom Runa när Alice skulle fara till stallet så det vart att vi satt med varsin kaffe/varm chocklad och samtalade ett bra tag.

Det som är kvar av min måndag kommer att se ut som så att jag ska plugga nu sen ta en paus när Paredise Hotel börjar(tror iaf att det var idag som det började) Sen blir det väll att fortsätta kämpa med pluggningen efter det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0