eos

Idag började vi på Estet vårt EOS projekt, fick bra grupp och så men "uppdraget" som vi ska göra suger
 om man gämför med va tvåorna förra året fick göra, men men inte mycket att göra åt det. Annars så hade
 vi det rätt skönt idag, fick gå runt på stan och typ fota, och ja det var väll det. Vart även så att vi åt på
 balder där man träffade lite folk, men fyfan-skulle inte gå på den skolan om jag så fick betalt för det!

Nu ska jag ta och hitta på nått, eller så inte-va fan skönt att bara ligga och göra ingenting. Ikväll får vi se
 vad som händer, en oplanerad helg är vad jag har framför mig och det är nått som jag inte gillar! Men det
 blir väll att göra det till det bästa helt enkelt, och med hjälp av tjejerna så ska väll det inte va nå problem säg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0