Var det dig jag såg, som en skugga ur mina drömmar. Var det dig jag såg, dig jag svor att aldrig glömma. Var det dig jag såg som ett spöke från döda drömmar. Var det dig jag såg, har jag äntligen lyckats glömma?


Har varit uppe nu i en timme och skrivit på psykologianalysen,känner att det är tamefan på tiden
 att få den bortgjord! Sen om två timmar kommer mamma och hämtar mig då jag ska fara och ta
 blodprov.. Åhh jag vill inte! Kunde typ inte somna igår för att jag gruvade mig så,och nu snackar
vi utan överdrift-Sprutor och nålar är fan det värsta jag vet! Näe huvva, men jag ska vara ett duktigt
 barn och få det överstökat i alla fall ! Sen när det är bortgjort blir det att skynda sig hem och äta
 sen fara till baletten. Ja så nu vet ni upplägget för min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0