och visst bor det ett skrik nånstans i ditt lungna tysta liv ?

Hade hur kul som helst igår, vi gick långa prommenader,hälsade på Linn på jobbet-Tack så mycket för
 maten Linn de satt fint! Sen gick vi slutligen hem till Alice och , ja jag vet inte vad som hände men jag
 har nog aldrig haft så mycket damp! Haha tror att en liten del av Alice vart rädd för mig..

Nått som inte är så kul var att jag nyss vaknade...Vaknde av att Runa ringde,och då fattade jag hatt
jag hade försovit mig..Inte lite heler, näe kände som inte att det var värt att skynda sig för att ha en
 danslektion och vi slutar ändå typ om en timma egentlige..Det som sög var ju att jag missade
 psykologin..Men men sånt e livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0