känslan av att ha allt för mycket osagt

Kom just hem efter en helt okej fredagskväll! Vi träffades alla tjejer i stan efter att ha planerat att sitta och
 mysfika på wanyes, men nej nog fan är det stängt! Men men inga sura miner, utan vi for hem till Sara istället
 och, ja dampade!? Haha tror faktist att jag tog hem priset också..Sen skulle vissa fara hem där just innan
 småtimmarna men jag Rebecka och Lover gick till stan där det först vart käk sen for vi och träffade några
 kompisar, men efter massa drama så vandrade jag och Lover hem istället.

Haha vet inte hur mycket jag och tjejerna skrattade åt det här ikväll..Ni MÅSTE se!

Kommentarer
Postat av: challe

hahaha! njaaa, den dansen var det väl inte riktgt ;)

2010-11-13 @ 13:35:54
URL: http://charlottta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0