1a på listan: en nystart på livet !

Hör på den hära:Matte-Engelska-Dans-Idéhistoria-Dans-Balett-Träning med dansväxthuset! Kom alltså
just hem från en hektisk dag,och nu vill jag bara sova, nej justja måste ju göra psykologin, engelskan,
eosrapporten, matten och läsa i körkortsboken tills imorgon då jag har ännu en körlektion..Hatar mitt
 liv nu-Ursäkta emotillägget, men jag orkar inte med nånting som har med press att göra just nu..
Är sönderstressad, och det blir ju inte direkt bättre med att ha allt man kan ha i skolan just nu + i snitt
 två dansträningar/genomdra/genrep varje dag.. Vill bara ha en nystart på rikgit, bara kunna stryka
 ett streck över allt ogjort och bara kunna blicka framåt! Orkar inte med att jag ska behöva ha
panik/ångest varje dag,det tar på krafterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0