Trött,tröttare,tröttast!

Alltså denna dag har varit gaaaln!!! Heeh nä okej kanske inte, ,men jävligt jobbig!
 Asså dans på dans på dans..Men det gillas såklart ändå! Har iaf hunnit öva en hel
del tills imorgon, så nu får det gå som det går! Hhaa nog för att jag är något orolig
 för sista dansen som vi ska göra med 2orna, de lärde ut den till oss idag på kanske
 5 min,men bara det går vägen så. Kom hem för en halvtimma sen då jag satte mig
ner i soffan med Erik och pappa när denna pratstund kom till..:

Erik: Anna..
Jag: Jaa?
Erik: Vet du vad fuck betyder?
Jag:HAHAH...Nej!
Pappa:Vet du vad det betyder Erik?
Erik: Nej det vet jag inte.
Pappa: Okej, men vem är det som har sagt det då?
Erik:Erik i min klass säger fuck hela tiden.
Jag:Erik vet du vad du ska säga till han då?
Erik:Nej , vadå?
Jag:Fuck you moderfucker!
Erik:Vad betyder det?
Jag:Typ..Dra åt helvette.
Pappa:Hahaha nej Erik du ska säga fuck my ashole moderfucker!!!
-Dålig stämmning i allmänhet-

Nu är jag mitt uppe i ett criminal minds avsnitt så nu ska jag avsluta.
Imorgon blire samma schema som idag,Dans från 10:00 till 20:00
Sen fest på kvällen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0