Hemma i Sverige !

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat de senaste 10 dagarna i France med
världens bästa personer! Gud,vars ska jag börja, har haft superkul och det känns
faktist skit att vara hemma igen,nej men jag har haft det great! Det jag kommer
att sakna mäst är utan tvekan alla underbara personer, nej nu ska jag inte änns
börja,blir brara ledsen, men återträff får det bli iaf!






































Här är nästan alla bilder från min kamera,de andra kommer senare när jag har
fått tag på Emilias minneskort;) Nu ska jag sätta igång med att packa upp sen är
det mysmiddag med familjen som gäller. Tacos,kan det bli bättre? Svar nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0