Pass out

Denna dag har gått så jäääävla segt! Har inte fått ett skit gjort och det gör mig förbannad!
Nej huvva det intresantaste som har hänt mig idag var väll när mamma berättade att hon
gick i parallelklass med Maria Montazami när dem var små.Haha onödigt vetande men ändå
lite kul. Annars så har jag just avslutat mitt dh maraton efter att ha sett 5 avsnitt från andra
 sesongen.Ibland blir man aldrig less.Nu är jag iaf hur trött som hellst men jag har egentligen
flera saker jag är tvungen att göra tills imorgon ?!?!? Åhh ja men då är det väll bara att sätta
igång Anna om du inte vill bli failad i t ex historia?!?! Åhhh skut mig!


Tack Alek♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

var så glad ÁNNA :D:D

2010-05-29 @ 17:59:14
URL: http://saraaliceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0