it was just a kiss in the rain

Efter att ha varit och sett frejas musikal + hemma hos Sarii så kom jag hem och
möttes av hönskakkel-Mamma har sex vänninor hemma över på middag och några
glas vin, haha och JAG som tycker att jag och mina vänner LEVER OM! Hahah nu har
 jag nått att använda mot mamma när hon klagar på oss ;D Hahah nä men skämt och
 sido. Nu ska jag se ett eller två avsnitt av DH innan jag somnar in, behöver alla krafter
 jag har om jag änns ska kunna klara mig igenom halva morgondagen.Börjar kl 10:00
och slutar...21:00 ! Och justja, vi ska DANSA hela dagen! Buhhu känner redan hur trött
jag blev där! Hahah nä men nog ska det gå allt ;D


Haha den bjud ja på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0