I want you to want me. I need you to need me. I love you to love me.

Har just sett min absoluta favoritfilm efter Romio & Juliett - 10 orsaker att hata dig,
kan inte minnas första gången jag såg den , längesen var det iaf och sen dess så
har jag sett den nån gång då och då, men nu så var det faktist ett tag sen!


HUR SNYGG?!?!?!??

Annars så har vi just "uppvaktat" mamma om man kan säga så,
 det vart lite extra med pressenter, mat från wook&roll osv :)
Nu ska jag ta tag i historian litegranna, om det händer något ikväll
får vi se, gärna för mig, gärna för mig.

----------------------------------------------------------------------------------

Behöver lite kärlek från fel sort
Och sympatier från fel håll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0