hit me

Svår dag!
Började med matte kl 10 sen efter det svenskan "som man alltid så duktigt är på" ,tur att Aja
 har kollen ;)Sen hål i en timma sen när vi skulle ha EOS så var vi bara fyra pers där så vi kunde
 inte ha nån lektion!Jippi är allt jag kan säga! Så då slutade man alltså där vid kvart över ett,
cyklade hem, sen for jag till Sara och var ute på hennes alta med hon och Alice. Vi lyssnade på
 musik ,snackade och SOLADE! Har faktist fått lite färg-och fräknar kan jag  säga hehe :)
Nu ska jag försöka att städa upp lite här innan Erik mamma och farmor kommer hem
då det blir att först äta gomat sen fira Isabell.



Att skapa minnen.

Kommentarer
Postat av: moa

tur att du bjuder på så fruktansvärt vackra bilder ;)

2010-05-10 @ 11:18:23
URL: http://moaochanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0