give me one more track

Har just avslutat middagen med min ADHD familj.Helt seriöst, hur kan man ha så
mycket damp? Nånting jag just nu sitter och funderar över. Annars så kan jag meddela
att även jag har fått sommarjobb,tack och lov nu är sommaren räddad!(money)
 Fick samma som jag hade förra året, vilket är hur great som hellst eftersom det
var det jag hade hoppats på.-För er som inte vet så jobbade jag först en vecka med
småbarn på äventyrsskolan i falkträsket(en km härifrån-perfekt) Sen så de två andra
 veckorna stog jag i kiosken i falkan. Så man kan säga att jag fick betalt för att
 sola,bada,segla,paddla,klättra och sälja glass! Toppentoppentoppen! Nu ska
 jag börja bege mig mot stan känner jag.Skriver imorgon puss!



Här har ni 2 bilder från förra årets jobbveckor :)

Kommentarer
Postat av: din gud

javet hur du känner dig ;)

2010-05-31 @ 18:35:06
URL: http://lindeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0