FRANKRIKE !

Gårkvällen var bra, kanske lite väl för vild för mig bara ,ramlade in där vid två nångång
 då jag direkt somnade pladask på sängen. Vaknar upp nu trött som fan ,men så måste
 det ju bli eftersom jag drar till Frankrike om 2 timmar!!!!!!! Jag åker med världens bästa
Runa,Malin,Lindmark,Cia och Emilia! Och förutom dem , fem tusen pers till! Vet inte vad
 jag mer kan säga, har ingen aning om vad vi ska göra, har bara en känsla av att det
kommer bli helvettes nice! Åker först buss till skåne.....(ingen kommentar) sen färja♥
Till nånstan , sen buss och tillslut så borde vi vara i framme i Tazé! Vi kommer hem den
 18e, så vi är alltså borta i 10 dagar, kommer sakna alla så jävla mycket, de fåtal avsked
jag har tagit har varit mycket emotional, men men desto roligare när man tillsist ses igen!
 Okej , nu måste jag fixa klart det sista innan jag far, men hare bra här in Sweden medans
 jag steker i France! På återseénde Puss!


Här har ni en ....Iket okej bild sen igår..Tyvär så gick det inte att hitta bättre-Hoj!


Kommentarer
Postat av: din gud

i will miss u dotter !

2010-05-09 @ 15:23:03
URL: http://lindeliee.blogg.se/
Postat av: amanda

saknar dig kom heeeeeeeem nu eller jag saknar alla er!!!!

2010-05-16 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0