den jävligaste stunden i livet var den när du gick

Just nu så känner jag att det börjar bli svårare och svårare att hålla ögonlocken
öppna, ska nog plocka fram kläder och dyligt tills imorgon innan jag gör mig redo
för sängen, men desperata blir det allt!

Sen så måste jag passa på att säga att det känns väldigt konstigt att sitta här själv, att vara
 själv när man har varit van med att ha massa människor omkring sig 24/7. Det känns väldigt
ensamt, jag saknar fan alla jätte mycket, jag saknar skåningarna,tyskarna,killarna från
hudiksvall,Calle och såklart de flesta från skelle.Om jag ska vara ärlig så känns det fan för
det mästa piss att vara tillbaka igen, är fan bara motgångar just nu känner jag,
fast nu ska jag inte vara sån, det är ju trots allt bara 3 veckor kvar av helvettet innan
friheten tar plats! Can´t wait!



[ Och allt var förlorat ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0