glömd,eller kanske bortgömd

Jag vill sova men finner ingen ro, mitt huvud är i helt andra tankar, om det nu handlar om det
 som varit,framtiden,sex rehab eller Marlyn Manson musik vet jag inte, en blandning av av kanske nuet?
 Vore ju logiskt,eller vore det verkligen det? Ja, antagligen.Nu har det ändras,jag hör inte längre tvn och den hårda rockmusiken har övergått till lungna låttexter som man jämt lyckas reflektera till sig själv. Varför gör man egentligen det?Är det verkligen så lätt att känna igen sig av ibland ingen speciell andledning ,eller är det bara ett tecken på att man är självisk och bara tänker på sig själv? Fast ibland tror jag att det är det enda rätta,varför skulle man inte vara självisk och ta sig själv i första hand hela tiden egentligen? Nej jag citerar Samantha Jones :"Att älska någon innebär det att säga deras namn tio gånger mer än vad man säger sitt eget?"
I slutet så kommer det endast att handla om en person-Dig själv.

REMEMBER
SO
YOU
WON´T
GET
HURT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0