Aj !

Just nu så är det bara tomt i mitt huvud,och världen utanför
 snurrar runt och kan aldrig sluta.

Kan börja med att säga att det gick bara braa igår på föreställningarna,tack alla
som kom, det var väldigt trevligt!Sista föreställningen slutade kl 8,sen städade vi
 bort allt och det slutade med att jag var hemma 20 i 9 -stress var det då.Haha 
men men 20 minuter senare var jag hos Cia där tjejerna,Per och Benjamin var
 och bara hade trevligt,sen så resten av kvällen så mins jag inte ett skit om jag
ska vara ärlig.Jag lyckades iaf få ett stort jävla skrapsår i ansiktet på nå vänster
 har jag upptäckt.Sen var jag nyss och hämtade min cykel i stan , den fick visst
inte komma hem igår .Men men man lär sig av sina misstag
-Tack iaf till mina underbara guldklimpar till vänner!


Jag såg nog bara nånting jag ville se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0