orden tar mer än va man tror

Nu är jag finely home again! Kan inte påstå att det är min högsta önskan men man får ta det ändå! Tänkte berätta lite smått om veckan utan att det ska bli sådär hur långt som hellst.

Där borta så såg dagarna ut såhär:Man steg upp, gick till frukosten,efter det direkt ner till poolerna där man steeekte,steekte och möjligtvis stekte lite till.Sen så spelade man volleyboll,golf,biljard och massa annat imellanåt.På kvällarna så var det jämt massa uppträdanden vid baren som var mycket kul! En kväll var det b la High School Musical tema.Sen nej vad mer kan jag säga?Det ägde hellt enkelt -Att åka bort med familjen en vecka där det är +26 grader funkar helt enkelt för mig!

Sen kan jag även berätta att...

Jag har insett hur röd jag kan bli, tror jag nådde rekordet där borta..

Jag har hittat min soulmate-En lång tatuerad och piercad norrman med south park byxor och tshirt..Tror jag har blivit kär.

Min farmor är betydligt bättre på volleyboll än jag nånsin kunnat tro.

Jag tror på riktigt att Tyskar är elaka.

HAHA okej nu får det vara nog.

Sen så ja kan ju även berätta om gårkvällen-Var vaken i ca 24 timmar i sträck.Steg upp kl 4 där borta i det soliga paradiset och tog bussen till flyget,flög min sextimmars resa hem och landade i Umeå.Då for vi direkt till några bekanta och åt en liten middag.Sen fortsatte vi att köra hem och kom hem till Skellefteå halv 8 då jag bara bytte kläder, hemtade lite saft sen bar det av till nyckelgården där alla nära och kära var! (i början, i början) Det var så jävla kul att träffa alla igen och jag hade i stort sätt en bra kväll! Kom hem inatt vid halv 4, så jag är allt annat än pigg idag..Hehe men sånt får man ta!

Nu ska jag och syrran göra lite lunch sen så blir det typ att he på en bra film och se?En lung dag för mig idag alltså!

TOPPEN NU GICK DET INTE ATT HE IN BILDER..FÅR BLI I ETT ANNAT INLÄGG -PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: JJJJ

tyskar är guldddd

2010-03-14 @ 16:06:37
Postat av: runa

LÄGG IN BILDER NU!

tyskar e snela

2010-03-14 @ 17:03:53
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0