ni skulle ha sagt det

les les les!

Måste bara säga att jag är typ HUR less som hellst att skriva på den här bloggen..
Orkar inte blogga ensam, skaffa blogg nån? Så efter söndag så ska jag ta en paus
 har jag bestämmt, kommer bli tufft med tanke på att jag älskar att blogga, men jag hatar lösenordsskyddat...Fuck fuck fuck!

Hur som haver så vaknade jag iaf för nån timma sen,törstig som FAN! Men men
 det är väll sånt man får ta;D Nu ligger jag i sängen och lyssnar på en massvis
med gamla låtar,i like♥ Ska strax ta tag i mitt liv och kliva upp och klä på mig
 och kanske ta en prommis? Aaa men typ.Har ändå inge bättre för mig idag,
 eller kl 4 ska jag befinna mig på isladan för att se Cias isshow-Kommer bli
askul att se! Sen vet jag inte riktigt när den slutar, men kan väll tänka mig
att kvällens bravader börjar då :D Justja, borde höra lite mer med Hanna...
Aja ni får more information later!

 



HAHAHAHAAAHAHAH hittade just denna bild från stadsfesten..Hel eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0