Livet rusar förbi för de flesta, men för mig står det still.

Ska börja med att säga grattis till Alice som fyller år idag!Om ni inte har grattat henne så gör det nu!

D
et gick trögt imorse, eftersom jag mådde så dåligt igår så trodde jag verkligen att jag skulle stanna hemma från skolan idag, men mamma gav sig inte..Men frukost på sängen fick jag iaf..På skolan så dansade vi från halv nio till två..Sen efter det hade vi historia och matte, så man är minst sagt slut nu!

Nu ska jag sätta igång och läsda igenom historian, fattar ingenting och inget går in i hjärnan, men försöka måste jag göra ändå! Sen ska jag nog bara sätta på en film och sen sova-Känns djävulskt tråkigt men plugg och sömn är ett måste för mig just nu, sen måste jag vara uppladdad med superkrafter om jag änns ska klara mig igenom morgondagen.Men mer om det sen, kommer säkert uppdatera senare ikväll eftersom jag har en tendens att göra det så fort jag är uttråkad..hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0