Kär

Går kvällen var toppen! Vi kom fram till Umeå redan vid klockan fem,så vi hann fara på stan en sväng och kolla.Jag fick med mig ett par leggings från monki och en skinjacka från the store hem-Helt okej! Sen åt jag Alice Hanna och Linn på Mc donnals innan föreställningen också! Sen till själva musikalen..Den var toppen, så jävla bra, man vart helt fast, sen så skadade det ju inte att man fick snacka med Benke från BOUNCE efter föreställningen heler..Åhh jag vart kär!Det var han som hade gjort koregrafin, så då kan ni ju tänka er hur bra det var! Kom iaf hem vid 12 igår ,så idag har jag vart allt annat än trött.Men skolan var ändå inte för jobbig,historiaprovet tog väll priset haha.Efter skolan så stannade vi kvar i 2 timmar för att köra igenom dansen innan ikväll (vi ska danska på night flight) och sen efter det for jag hem, eller jag  träffade Robin och Alexander på vägen hem så jag kom hem nyss..Nu ska jag gå och sova och sen stiga upp om några timmar då det bara blir att göra sig iordning tills ikväll då det först blir night flight sen ska jag och Hanna på fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0