it´s like a drug to me

Den här dagen har bara rullat på. Hände inte nått speciellt..Eller VG- på engelska uppgiften-Vart rätt glad(A)Sen stannade vi kvar en timma efter skolan och körde igenom danserna som vi ska visa upp  imorgon med 2orna och 3orna=) Kom annars hem för typ 2 timmar sen ,under den tiden har jag lyckats med att kolla på tv och tagit en långdush.Nu måste jag laga middag+packa sängkläder,danskläder,festkläder,vanligakläder osv osv ..Sen när jag är klar far jag till farmor sen på fest sen tillbaka till farmor och sover över tills imorgon då jag ska befinna mig på edda kl kvart i 12 då det ska dansas på en innebandycup-Så jag ber till gudarna att jag inte kommar vara bakis..höhö ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0