in the morning

Igår hos farmor så blev det allt från hockey till kvällsfika, haha okej, det var det vi gjorde (A) Men det var hur skönt som hellst! Jag och Erik somnade även vid halv 9, haha så vi hann sova en, två timmar innan pappa kom(A)

Jag vaknade av mig själv vid 8, jävligt skönt att få vakna av sig själv utvilad för en gångs skull;) Sitter nu och kollar på vakna med the voice, ett måste med tanke på att Catrin just kom in i studion, älskar älskar älskar♥ Sen så kom just mamma in till mitt rum och frågade om hon skulle laga scones åt mig?Det gjorde min dag kan jag tala om för er!Om en timma är det dags för mig att cyckla och möta Hanna , så jag borde ta tag i nånting nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0