im at war whit the love of my life



Hahah ni får ursäkta för mitt förra hatinlägg.. Kan bara säga att det kanske inte
va vid rätt tillfälle att skriva av sig på bloggen..Annars har denna dag varit C H I L L!
Jag och Hanna kom till skolan vid kvart över 10 då det var massa "utställningar"
 över hela skolan , 3orna hade massa projektarbeten som man bara fick gå runt
 och kolla på tills kl 12, då det bara var att vänta en timma innan EOSen började.
Den lektionen gick somsagt inte så bra, vi hade slutredovisning då vi skulle
 göra ett bildspel med en känsla till.


Jag kom hem för en timma sen då jag började göra vofflor till familjen ,
det är ju somsagt voffeldagen idag om ni andra inte visste det;)
 Så det blir vofflor for dinner tonight! ;D
Sen ikväll så ska även Alice komma hit på besök :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0