ett svar är nästan alltid en lögn

Jag vill prata.Ha en vän här brevid mig att snacka både gott och ont med,
om inte det så bara ett långt samlat på telefon eller msn,sms till och med?
 Känner behov att berätta saker,fråga saker,få svar, ge svar.Det kanske
är det,att allt jag söker bara är olika svar,fast än jag egentligen vet allting?
Bekreftelse brukar det kallas va?Aaa så om ni känner att ni vill bekräfta
 nånting för mig så är det bara ni hör av er!


Annars då?Jo jag har just skickat in anmälnings grejen till feriesommarjobb..
Hoppas nu att man får ett jävla jobb annars så är mitt liv över i sommar haha.
Sen blir det kanske ingen Alice ikväll heller, hon skulle på körskolemöte som
typ slutar halv 9..Näe inte så värt, men det finns lite hopp om att Amanda ska
kunna komma förbi en sväng, fast det tvivlar jag starkt på att hon kommer orka.
Aja nu känner jag att det är tid för mig att hoppa in i dushen och sen slistra fast
mig framför dating in the dark och desperata hemmafruar.


[   It´s a cold thing you never know all the ways i tried  ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0