ditt liv,ditt beslut. mitt liv,mitt beslut

Igår så var jag med Lover.Vi gick först en promenad sen gick vi hem till mig och
såg Johan Falk. Imorse så cycklade jag först till skolan, sen så skulle vi GÅ till
nordanå,(om vi inte gjorde det skulle vi få frånvaro på idrotten) Men jag och Linn
bestämde oss för att trotsa , så Andreas kom och skjusade oss till Nordanå där vi
 såg en "standupp grej" med en kille, det slutade med att han dansade NAKEN på
sceenen-naken, naken alltså! Då det tillslut var klar så gick jag och Linn och åt på
 subway, vart sen hemtade av Andreas igen som körde oss tillbaka till skolan. Nu
har vi historia sen hål och där efter matte..Hatar måndagseftermidagarna! Men
det är bara att härda! Snart äre som tur var lov ju! Nedräkning.com!


Nu ska det börjas spridas planer för påsk tycker jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0