begin whit a shot

Kom just precis nu hem efter mitt utveklingssamtal som egentligen ska ta 30 min..mitt tog 70-Men dra inga förhastade slutsatser om att det var negativt,nej det tog så lång tid för att min kära mentor bara hade bra saker att säga om mig! Faktist sant! Det ända som var var att jag inte var så innsatt i mitt skolarbete(dock inte allt) men sen var allt perfa! Till och med närvaron! En svart ruta-Det var allt! Så för första gången känns det faktist bättre efter ett utvecklingssamtal än vad det gjorde före-I like the feeling!

Nu ska jag fira med att plugga historia ikväll..Skulle egentligen till moröbacke men jag tog mitt förnuft till fånga och insåg att historian behöver mig mer..Haha eller jag behöver historian mer rättare sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0