when the drugs don´t work

Vaknade för ett tag sen,kom just ut ur dushen med nyrakade ben som jag bara sitter
här och smeker just nu-Låter fult men jag kan lova att de flesta gör det! Det är fint väder
idag, sol iaf men om det är nog varmt för att lägga sig ute och steka ett tag vet jag inte,
 ska nog gå ut och ta reda på det.Annars så idag ser min dag ut såhär att jag börjar jobba
 kl 2 då vi ska ha final, min station innan finalen är paddlingen, jag ska visst sitta i båten
 medans barnen kör, så vem vet om mitt första sommardopp blir idag hehe;D Sen så
slutar jag 10 ikväll,får sova över där med alla barnen,men jag tror att jag passar haha.

.En skönt låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0