tur att man inte är gjord av socker

Dagen började med att jag cyklade till skolan i lugnan ro, sen när jag skulle köra
 förbi skolan så ser jag tusen svartklädda 3or med vattenballonger på två rader
brevid mig, och jag var alltså tvungen att cyckla förbi där igenom..Hahah det var
min start på dagen det! Sen så var jag tvungen att gå in till dans för att hämta lite
 grejer, och när jag och några personer till skulle in till skolan igen så hade 3orna
omringat hela AC, haha men efter ett tag så kom min idrottslärare och eskorterade
 oss in till skolan, bombade vart vi ändå men. Nä men ungefär sådär höll det väll på
 hela dagen, vi satt t ex ner några stycken i klassen, då det plötsling kom och satte
sig en grupp 3or brevid oss, haha sen när det hade trackat oss lite så började en kille
 skjuta lite vatten på mig och Julia, haha i det ögonblicket så häller Oskar i klassen en
1,5 liters vattenflaska över killen brevid som hade skjutit , sen sprang han jävel, hahaha
trodde seriöst aldrig att jag skulle sluta skratta!! Nä det var kul! Nått annat kul som har
 hänt idag då...Hhaha ja på svenskan så hade vi betygssamtal, så medans Aja var ute
och snackade så lekte vi lekar i klassen! Hahah vi körde först hela havet stormar och sen
en frågnings lek då det som vanligt slutade med snusk (Sebbes fel) Sen så fikade vi
 somsagt med 2orna och sen såg vi filmen från dansuppvisningen, samt lite paperwork.


Nä så idag har det varit kul, känner att jag börjar gilla klassen mer och mer,
vi är mycket, mycket mer samspelta nu vilket är roligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0