Söndag



Har tvår extremt stora problem..Problem 1-Mina ipodhörlurar är sönder, problem 2-Min
mobil har fått en jävla vattenskada så nu är den heldöd! Roligt liiiv, och sen på en söndag
också då inget har öppet :S Ja men då vet ni iaf, om ni vill nått får ni ringa hem eller skriva
 på msn och dyligt. Nu har jag ,pappa och mamma just börjat att sätta upp dubbelsängen,
och allt jag har och säga att om jag tyckte att mitt rum var "litet" förut så ska jag inte säga
nånting nu, haha nä men det blir bra ändå eftersom jag tillbringar 98% av tiden i min säng
 när jag väl är i mitt rum. Annars så nu så väntar vi på att Erik ska komma hem från fotbolls
 skolan sen far vi och hälsar på farmor! Jippieee,är alltid lika kul !
 Ikväll blir det nått bra, mer exakt får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0