nu vaknar staden långsamt och jag är full igen

Min kväll kan jag beskriva med ordet MYS .Mys i en stuga,mys i en båt på sjön,
mys under ett vindskyd vid vattnet. Sommarkänsla ,sommarkänsla mina vänner,
men tyvär är det över med det för nu är det en massa saker jag måste göra innan
 jag går och lägger mig.Jag måste t ex ducha, packa,göra mat tills imorgon och skriva
 i massa papper till min dansinsökan som ska vara inskickad imorgon. Kändes mycket
 tufft att göra allt detta nu, för just nu vill jag bara lägga mig i sängen och drömma mig
 iväg till drömmarnas land,med hjälp av Kent då förstås.



Kommentarer
Postat av: din gud

vad äre för dans ansökan :O?

2010-06-17 @ 00:41:13
URL: http://lindeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0