Love

Steg upp, for på skolan och var den ända som gick på historian och hade mitt sista prov
i historians historia!!!! Lycka, lycka,lycka! Efter det så hände jag med spsk och var med
på deras två lektioner som de hade.Sen drog vi ner på stan där jag har hängt fram tills
nu.Det vart både lite shopping, socialt umgänge och sen kollade vi även på när några
dansade på torget. Nu ska jag vänta tills familjen kommer hem då det förhoppningsvis
blir grillat sen ikväll så ska jag bege mig hem till kära Laxgatan där vi ska vara några
från gamla klassen! Blir lycklig när jag tänker på det,var fan på tiden att vi tjejer tog
tag i det nu som grabbarna har sagt. Kvällen kommer förhoppningsvis bestå av kubb-
Är jättesugen på just kubb, sen massa annat roligt! Wonderful!



Känslomässig störning♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0