ljuvliga midsommar ♥

Steg upp redan kl 9 imorse, dushade, sedan satte jag mig på cyckeln och cyklade ända
 till moröbacke där jag mötte Mats ett tag.Kom hem där vid 12 då främmandet redan hade
kommit, de är här och äter en trevligt midsommarlunch ute på gräsmattan as we speak. Nu
ska jag bara chilla och känna in lungnet ett tag innan jag ska börja göra mig iordning för att
 fara till Alice där jag ska befinna mig kl 4 med alla nära och kära för middag och sen festligheter!
Har på känno att denna midsommar kommer slå på stort, underbart väder,allt fixat och klart och bäst
umgänge i världen! Näe denna kväll ska vi kunna lägga på minnet!


Grattis också till mitt hjärta Amanda som fyller år idag! Du gör mig till en glad människa gumman!♥


Kommentarer
Postat av: amanda

åh tack älskling!!

2010-06-25 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0