Livet blev så mycket bättre när du kom

Är helt slut, vi tre som faktist VAR på jobbet idag fick måla hela dagen lång, mot slutet
var det vissa som var lite trötta och okoncentrerade så det slutade med färgkrig i färgen
bajsbrun, all färg är inte änns borta efter 100 timmars gnugg och en lång dush..Vad har
mer hänt idag..Jag somnade som vanligt på studsmattan när jag solade,börjar bli min grej
nu snart känner jag mohah. Annars så nej inge mer.Ska ta och göra mig för ikväll då vi ska
 vara i Malins stuga, har varit snack om både volleyboll och fisketur och nu skickade Malin
ett sms om att även badkläder ska packas med-Kan bli en spännande kväll det här!

Ett år, ett år men minnen som kanske....100 år? (Många fina minnen jag ♥ er)


Kommentarer
Postat av: runa

jag älskar dig anna!::

2010-07-02 @ 15:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0