Känslosamma ord från oväntat håll

Ikväll har jag och tjejerna haft det hur mysigt som hellst,till och med lite roligt (FANTASTISKT).
 Det bjöds på snack,planering om midsommar,musik och även lite hemmagjorda låtar-HAHAH
imorgon blir det att kolla alla inspelningarna på mobilen! Där efter 12 så fick vi skjus av Alle till
 stan då det först blev en sväng förbi max och sen följde jag med Rebecka till atorp en sväng
innan vi fick skjus hem. Nu ska jag sikta in mig på att se några avsnitt
av hem till midgård innan jag somnar,känner att humorn är på topp,så lika bra att slå till!



Ett sista ord då, eller ja måste bara säga att..Jag har
nog dem bästa vännerna man kan ha-For real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0