k-mark



Dagens tips till er där ute som älskar/gillar äckliga grejer-Se the human centipede!
 Det jag kan säga är att..Näe inte min typ av film! Men vi tog oss igenom hela i slutet
 brudar, vi borde vara ..Stolta?Hahah kanske fel ordval.Men annars, en helt okej
avslutning på veckan! Nu hade jag tänkt se ett eller två avsnitt av Jims värld så jag
får skratta lite och där och med kunna sova ikväll.Imorgon ska vi tydligen bara vara
 ute i 4 timmar och fördriva tiden och efter det blir det stan med tjejerna och
 förhoppningsvis shoppning till i sommar.


Kommentarer
Postat av: emilia

den där filmen är så jävla vidrig, är fan skadad för livet..

2010-06-07 @ 10:31:16
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0