Imorgon smäller det!

For till stan och chillade i parken med lite folks,när det var dags för middagstid så
vandrade jag och Runa hand i hand hem till mig då vi åt.Vid kl 7 så vart vi upphämtade
av Fredric som körde oss till tuvan där vi umgicks med lite folk från Taize,trevligt trevligt
.Där vid haölv 10 nångång så körde Runa hem oss, haha jag och Isak såg nog rätt rädda
 ut där i baksätet..Nu kom jag just ut ur dushen, rakade ben,hår inpackning check,nu är
 det bara naglarna och kläderna kvar-Ja jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska
ha på mig imorgon?Något stressad känner jag mig,så bye bye!


Typ såhäääääääär glad blir jag när jag tänker på att det är skolavslutning
imorgon!Fyfan nu börjar livet alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0