i can´t help to want you more

Jobbet var bra, vi monterade ihop en grill, gjorde småpriser till barnen och dödade
 småkryp med hjälp av elstötar.Efter jobbet gjorde jag mitt dagliga besök hos Malin
.Vi satt ute och snackade medan vi smuttade på saft och jordgubbar.Runa kom innan
jag for också.Nu ska jag äta och göra mig lite iordning innan jag far och kollar på Isabells
 skolavslutning,tänk att det var ett helt år sen man själv gick ut sörböle?Ofattbart. När det
är slut far jag direkt tillbaka till Malins stuga där vi ska hänga vi tjejer ikväll och bara mysa på.

HAHA hittade just denna video från Taizé på Malin och Runas blogg, haha varför
 är jag så jävla bitter?Hahah fast än det kanske inte märks på filmen, så längtar jag tillbaka..=]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0