Du landade hårt, du var nog alltid sjuk

Jobbet idag var drygt,de 8 timmarna jag spenderade på falkan kändes som
kanske 3 dygn utan sömn! Illa,illa,men nått som jag inte klagar på är dagens
 väder! Så jävla skönt! Fick faktist en del färg tro det eller ej. Efter jobbet for
jag förbi Malin och Runa och hände en stund med dem i Malins stuga.Sen for
jag hem,tacos serverades med en glad familj runt bordet,ett kuvert hamnade
 även i min hand-1000 svenska riksdaler! Tacktacktack mamma och pappa!
Kom som i rättan tid nu till sommarn!

Sommarslant!


Just nu befinner jag mig i en skön paltkoma,ska tanka hem mig en bra
 film som jag ska lägga mig och se.Ikväll har jag inga planer, får se
vad som händer-Är öppen för förslag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0